اقدامات ویژه اداره مهاجرت کانادا در خصوص کشور ایران و کره جنوبی که تحت تاثیر کرونا ویروس (COVID 19)  قرار گرفته اند، گسترش یافته است

 

اتاوا ، ۲۹ فوریه ۲۰۲۰ – با ادامه و گسترش یافتن ویروس (COVID-19) در سطح جهان ، بیشتر اتباع خارجی در هنگام مراجعه به کانادا به طور موقت و دائمی ، به دلیل محدودیت سفر و اختلال در سرویس ، دچار مشکل می شوند.

برای کمک به متقاضیان تحت تأثیر ، اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اقدامات ویژه خود را برای متقاضیان ایران و کره جنوبی گسترش داده است.

اقدامات ویژه ای که برای اولین بار در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ برای متقاضیان در چین اعمال شده است ، انعطاف پذیری را برای مشتریانی فراهم می کند که به دلیل شرایطی فراتر از کنترل خود ، قادر به رعایت شرایط ما نیستند. به عنوان مثال ، افرادی که متقاضی ویزای بازدید کننده ، اجازه تحصیل ، اجازه کار یا اقامت دائم شده اند ، اما نمی توانند مراحل بعدی مراحل را طی کنند ، مانند دادن اثر انگشت و عکس (بیومتریک) ، در مهلت مشخص شده. برای انجام این کار زمان بیشتری به شما داده می شود.

IRCC به همراه تمام شرکای دولتی خود ، همچنان از نزدیک نظارت بر وضعیت و عملکردها را ادامه خواهد داد.

 

برای اطلاعات به روز ، از جمله وضعیت مراکز درخواست ویزا و دفاتر ویزای کانادا در خارج از کشور ، متقاضیان می توانند  به وب سایت دولت کانادا به آدرس زیر مراجعه کنند:

 

اقدامات ویژه برای کمک به متقاضیان ویزای موقت و دائم و متقاضیان آسیب دیده از کروناویروس جدید (COVID) -19).

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *