هلند کشوری است که بین آلمان و بلژیک در غرب اروپا، نام رسمی قرار گرفته است.  هلند پادشاهی هلند است، سلطنت مشروطه شکل حکومت در هلند است.هلند پرجمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا است، مردم هلند به قانون احترام می گذارند و به اعتدال اعتقاد دارند.  هزینه زندگی در هلند بسیار بالا است.  ۴۰ ساعت متوسط ​​کار در هفته در هلند در بسیاری از شرکت ها است. هرینه تحصیل در هلند گران است اما مدارک تحصیلی آن نیز در سراسر جهان قابل اعتماد است. به همین دلیل در ادامه مقاله بهترین رشته های تحصیلی در هلند را آورده‌ایم تا شماعزیزان با آن ها آشنا شوید.

 مهم‌ترین دلایل تصحیل در بهترین رشته تحصیلی هلند چیست؟

بهترین رشته های تحصیلی هلند

  • فرصت های شغلی، زندگی اجتماعی: از آنجایی که میانگین ساعات کاری بین ۳۶ تا ۴۰ ساعت است، این کارگران زمان کافی برای کشف همه چیزهایی که هلند ارائه می دهد دارند.

  • فرهنگ: فرهنگ در مورد انجام کارها بسیار سختگیرانه است، دستور کارهای سختگیرانه ای وجود دارد که باید دنبال شود، هدف این است که وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید، آنها به خاطر برخی از غذاهای بسیار معروف شهرت دارند.

  • استاندارد بالا: امید به زندگی در هلند بالاترین میزان است، کیفیت هوا، آب، اشتغال و آموزش بسیار بهتر از سایر کشورهای اروپایی است.

  • آموزش اجباری است: در هلند، بیشتر مدارس هلندی توسط دولت تامین می شود، به جز برخی از مدارس خصوصی، ترکیبی از مدارس دولتی و خصوصی وجود دارد که این مدارس عمدتاً مبتنی بر اصول ایدئولوژیک یا مذهبی هستند. برای دانشجویان بین المللی هر چند تحصیلات عالی رایگان نیست، دولت هلند آن را یارانه می دهد و آن را نسبتاً در دسترس قرار می دهد.

بهترین رشته های تحصیلی هلند کدام اند:

 دندانپزشکی: داندانپزشکی یکی از بهترین رشته های تحصیلی هلند است که درآمد خوبی نیز دارد. فردی که به عنوان دندانپزشک در هلند کار می کند معمولاً ۱۱۳۰۰ یورو در ماه حقوق می گیرد، حقوق بین ۵۸۶۰ یورو تا ۱۷۲۰۰ یورو است.  شما می توانید با ثبت نام به عنوان دندانپزشک در ثبت نام بزرگ (اقدامات حرفه ای مراقبت های بهداشتی فردی) به عنوان دندانپزشک در هلند کار کنید، اگر از کشورهای اتحادیه اروپا نیستید مجوز دریافت کنید، در خدمات مهاجرت و طبیعت شناسی ثبت نام کنید و در نهایت با  نیاز زبان بزرگ یعنی زبان هلندی.  دندانپزشک متخصص پزشکی است که در دندانپزشکی، تشخیص، پیشگیری و همچنین درمان بیماری های حفره دهان تخصص دارد.  تحصیلات مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک دندانپزشک دارای مدرک لیسانس جراحی دندان، دکترای پزشکی دندانپزشکی، دکترای جراحی دندان، دکترای پزشکی است.

بهترین رشته های تحصیلی هلند

 مهندسی مکانیک: از دیگر بهترین رشته های تحصیلی هلند مهندسی مکانیک است. هلند دارای یک سنت دیرینه در مهندسی، علم و نوآوری با فناوری پیشرفته است، یک نظرسنجی که توسط یک دفتر جهانی استعداد انجام شد نشان داد که هلند بدون توجه به رشته مهندسی، دومین تقاضای بالای مهندسان در سطح جهان را دارد.

 الهیات: شرایط اولیه مورد نیاز برای مطالعه الهیات توانایی مقاله نویسی است و مطالعه یک مقاله بر اساس موضوعات مرتبط مانند تاریخ، انگلیسی، فلسفه و غیره. الهیات همانطور که همه می دانیم صرفاً مطالعه دین است.  با بررسی ادیان مختلف جهان و چگونگی تأثیر آن بر زندگی انسان ها، امروزه همه ما بیش از هر زمان دیگری از تأثیرات عمیقی که دین در زندگی ما می گذارد آگاه هستیم، اگرچه قادر به عمل به آن نیستیم، اما درک دین می تواند به شما کمک کند.  درک قانون  برخی از چشم اندازهای شغلی در تحصیل الهیات در هلند شامل کار در بخش خصوصی یا دولتی، در آموزش و پرورش، همچنین در کلیسای کاتولیک است، امروزه الهیات در همه جای جامعه یافت می شوند، به عنوان مشاور در تجارت، در سیاست یا روزنامه نگاری حقوق آنها.  از ۲۳۹۵ یورو تا ۳۰۶۱ یورو در ماه متغیر است.

 تدریس: در شرایطی که سطح فعلی کارآموز و معلم واجد شرایط به اندازه کافی جایگزین تعداد معلمان نزدیک به سن بازنشستگی نمی شود، به جرأت می توان گفت که کمبود نیروی کار برای استخدام در این زمینه وجود دارد.

 مدرک حقوقی دفتر اسناد رسمی:حقوق از جمله بهترین رشته های تصحیل در هلند است که خواهان زیادی دارد.  دفاتر اسناد رسمی متخصصین حقوقی هستند که از دولت برای انجام برخی فعالیت های قانونی مجوز دارند، شرح وظایف آنها شامل خدمت به عنوان شاهد در امضای اسناد و ادای سوگند است، به طور متوسط ​​سالانه ۶۵۷۲۸ یورو به آنها پرداخت می شود.

 تکنسین آزمایشگاه پزشکی: متوسط ​​حقوق یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی ۳۶۷۰ یورو در ماه است، حقوق تکنسین آزمایشگاه بر اساس تجربه، مهارت، موقعیت مکانی یا جنسیت متفاوت است، وظایف تکنسین های آزمایشگاه پزشکی شامل تهیه نمونه برای تجزیه و تحلیل، استفاده از تجهیزات برای  مکان یابی میکروارگانیسم، نظارت بر آزمایش و روش، تجزیه و تحلیل محتویات شیمیایی مایعات، خون و غیره برای تمرین، به مدرک کاردانی یا مدرک فوق لیسانس نیاز دارید.  به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی، می توانید در بیمارستان، آزمایشگاه های خصوصی، سازمان های بهداشت عمومی، کلینیک ها، موسسات تحقیقاتی و غیره کار کنید.

بهترین رشته های تحصیلی هلند

 مدارک HBO در علوم کشاورزی: ​​هلند دارای بخش های قوی کشاورزی است، این کشور یکی از بزرگترین صادرکنندگان محصولات کشاورزی و غذایی در جهان است، بیش از ۶۶۰ هزار نفر در حال حاضر در بخش کشاورزی، دانشجویان رشته های فناوری علوم غذایی، نیرو و انرژی مشغول به کار هستند.  مهندسی، مطالعات زیست محیطی و البته کشاورزی می تواند اشتغال در این بخش را تضمین کند.

 دوره های WO در انفورماتیک و اطلاعات: این رشته تحصیلی زمینه محکمی در برنامه نویسی کامپیوتر، ریاضیات، آمار را پوشش می دهد، به عنوان انفورماتیک شما می توانید نحوه استفاده از اطلاعات، اثرات آن بر مردم و سیستم های اجتماعی را مطالعه کنید.  یکی از خوبی های این رشته چند رشته ای بودن آن است، به عنوان مثال می توان به انفورماتیک سلامت اشاره کرد، برخی از مشاغل در انفورماتیک شامل توسعه/مدیر پایگاه داده، هنرمندان دیجیتال، معمار اطلاعات و غیره فردی است که در زمینه اطلاعات و انفورماتیک فعالیت می کند.  هلند معمولاً ۴۹۰۰ یورو ماهانه درآمد دارد.

متخصص مراقبت های بهداشتی: بخش مراقبت های بهداشتی یکی از بزرگترین بخش ها در هلند است، پر کردن موقعیت هایی که نیاز به مدرک بالاتر دارند به طور فزاینده ای دشوار می شود، تقاضای خاصی در دندانپزشکی، مراقبت از سالمندان، مراقبت های بهداشت روان و پاسخ اضطراری وجود دارد.  دسترسی به این حرفه توسط قانون تنظیم می شود، بنابراین برای اینکه من در بخش های بهداشتی کار کنم باید برای پذیرش در حرفه حرفه ای به مقامات مربوطه مراجعه کنید.

 متخصص فناوری اطلاعات و ارتباطات: اقتصاد هلند دانش محور است و تمرکز زیادی بر صنایع با فناوری پیشرفته، نوآوری های اجتماعی و فناوری دارد.  با افزایش سالانه ۳۷۰۰۰ تعداد جای خالی تا سال ۲۰۲۰ در ICT، متخصصان آموزش دیده در این زمینه تقاضای بالایی دارند، بخش ICT یکی از بخش های سریع در حال رشد در هلند است.

 هلند یک مقصد عالی برای تحصیل و کار است.  بنابراین، اگر هر یک از این دوره های ذکر شده در این پست را مطالعه کنید، مطمئن هستید که شغل مناسبی خواهید داشت.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با بهترین رشته های تحصیلی در هلند آشنا کردیم. این رشته های تحصیلی توانسته اند در سراسر دنیا مخاطبان خود را به خوبی جذب کنند. برای اصلاع دقیق تر از شرایط تحصیل در این رشته ها با مشاوران استادی پلن تماس حاصل کیند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *