بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه آمستردام برای دانشجویان بین المللی شرایط مختلفی دارد. دانشگاه آمستردام که در سال ۱۶۳۲ تأسیس شد و در آخرین رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS در رتبه ۵۵ قرار گرفت، به عنوان یکی از برترین دانشگاه های اروپا در نظر گرفته می شود و طیف گسترده ای از برنامه ها را ارائه می دهد که دانشجویان از سراسر جهان می توانند از بین آنها انتخاب کنند.

 دانشگاه آمستردام خانه بیش از ۷۰۰۰۰ دانشجوی بین المللی است و اهمیت گنجاندن و تنوع را در آموزش هر دانش آموز به رسمیت می شناسد.  دانشگاه آمستردام انواع بورسیه های تحصیلی را به دانشجویان خارجی ارائه می دهد تا فرصت های برابر را برای همه فراهم کند و به آنها فرصت تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های جهان را بدهد.

أنواع بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه آمستردام

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه آمستردام

 بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه آمستردام مقاطع کارشناسی

  1. برنامه بورسیه تحصیلی Aon

 مبلغ بورسیه: ۶۰۰۰ یورو به صورت اقساطی

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان خارجی در دانشگاه آمستردام که شهروند هر کشور متعلق به منطقه اقتصادی اروپا هستند.

با همکاری سازمان هلندی برای آموزش جهانی به نام Nuffic، شرکت Aon قصد دارد فرصت هایی را برای دانشجویان بین المللی در هلند فراهم کند که به حمایت مالی نیاز دارند.

 برای واجد شرایط بودن برای این بورسیه تحصیلی هلند در دانشگاه آمستردام ، متقاضیان باید دانشجویان خارجی از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا باشند که به طور رسمی در دانشگاه آمستردام ثبت نام کرده اند.  تحقیقات آنها همچنین باید با تلاش های تجاری Aon Corporation، به ویژه در زمینه های سلامت، ریسک، یا بازنشستگی مرتبط باشد.  الف، متقاضیان گروه های به حاشیه رانده شده، از جمله (اما نه محدود به) دانش آموزان با ناتوانی های جسمی و/یا ذهنی، مشکلات مالی، و کسانی که از خانواده های مهاجر یا پناهنده می آیند، اولویت بندی می کند.

 برای درخواست این بورسیه، مدارک زیر باید ارائه شود: ریز نمرات رسمی سوابق، ۲ نامه مرجع از استاد قبلی (یک نامه باید نشان دهنده کمک مالی مورد نیاز متقاضی باشد)، انگیزه نامه و پروپوزال پایان نامه.

 درخواست ها باید در تاریخ ۱۵ سپتامبر یا قبل از آن ارسال شوند. شش دانشجو توسط دانشگاه آمستردام در ماه اکتبر نامزد خواهند شد و لیست نهایی دریافت کنندگان در ۱۹ نوامبر اعلام خواهد شد.

  1. بورسیه شایستگی آمستردام

مبلغ بورسیه: ۶۰۰۰ یورو در سال (قابل تمدید برای ۳ سال)

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان غیر اروپایی که مدرک لیسانس را در دانشگاه آمستردام دنبال می کنند

این بورسیه تحصیلی در هلند در دانشگاه آمستردام صرفا بر اساس شایستگی علمی است و به تعداد محدودی از دانشجویان از کشورهای خارج از اروپا اعطا می شود.  داوطلبان باید معدل برجسته (۹۰-۱۰۰٪ یا میانگین) و مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی داشته باشند.  افرادی که دارای مدرک دیپلم متوسطه از ایالات متحده، انگلستان، کانادا (به جز کبک)، استرالیا، نیوزیلند و آفریقای جنوبی هستند از ارائه نتایج آزمون مهارت زبان معاف هستند.

 برای درخواست این بورسیه، فرم درخواست آنلاین را به همراه مدارک زیر ارسال کنید: ریز نمرات سوابق، توصیه نامه از طرف رئیس، استاد یا سرپرست دانشگاهی، انگیزه نامه ۳۰۰ کلمه ای و نتایج یکی از آزمون های زبان زیر:  نمره کلی ۱۰۰ برای آزمون اینترنتی تافل، ۷.۰ برای آیلتس، یا ۱۹۰ برای ارزیابی انگلیسی کمبریج.

  1. بورسیه تحصیلی چین و هلند

 مبلغ بورسیه: ۱۶۱۱۳ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان سال سوم از چین که مایل به تحصیل در هلند برای حداقل یک سال تحصیلی هستند.

بورسیه تحصیلی چین و هلند که توسط Nuffic و شورای بورس تحصیلی چین اداره می شود، برای دانشجویان چینی که در دو سال آخر تحصیل در مقطع کارشناسی هستند و دارای مدارک تحصیلی عالی هستند، آزاد است.

نامزدها باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و ساکن چین باشند.  برای درخواست این بورسیه، شرایط زیر را آماده کنید: رونوشت رسمی سوابق، انگیزه نامه، و رزومه تحصیلی.  شورای بورس تحصیلی چین ممکن است در صورت لزوم مدارک اضافی را درخواست کند.

 بورسیه های بیشتری برای دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه آمستردام وجود دارد.  برای لیست کامل این بورسیه ها، به صفحه بورسیه ها و وام های آنها مراجعه کنید.

 بورسیه های تحصیلی  در دانشگاه آمستردام مقطع تکمیلی

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه آمستردام

  1. بورسیه شایستگی آمستردام

 مبلغ بورسیه: ۲۵۰۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان غیر اروپایی متقاضی برنامه کارشناسی ارشد در دانشگاه آمستردام که مصاحبه ای را به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش خود انجام نمی دهند.

 مدرک ارائه شده: برنامه کارشناسی ارشد (به طور منظم، دوگانه، یا تحقیقاتی)

برای واجد شرایط بودن برای این بورسیه تحصیلی هلند در دانشگاه آمستردام، داوطلبان باید دارای مدرک درجه یک، معدل ۳.۷ یا بالاتر یا میانگین وزنی برابر با این سیستم های ارزیابی نمره باشند.  آنها همچنین باید نتایج آزمون های مهارت زبان انگلیسی که در ۲ سال گذشته گرفته شده است را ارائه دهند.  نمره کلی ۹۵ برای آزمون اینترنتی تافل، ۷.۰ برای آیلتس، یا ۱۹۰ برای آزمون بین المللی کمبریج مورد نیاز است.

 برای درخواست این بورسیه، شرایط زیر را ارسال کنید: فرم درخواست بورس تحصیلی، ریز نمرات سوابق / معدل و دیپلم، نتایج آزمون مهارت زبان، انگیزه نامه ۵۰۰ کلمه ای، توصیه نامه مبنی بر اینکه متقاضی متعلق به ۱۰ درصد برتر کلاس است.  در موسسه آکادمیک قبلی خود و رزومه.

  1. بورسیه لاله نارنجی

 مبلغ بورسیه: پوشش کامل شهریه با کمک هزینه اضافی ۵۰۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان فارغ التحصیل غیر اروپایی

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

بورسیه تحصیلی لاله نارنجی که توسط دفاتر پشتیبانی آموزشی هلند اداره می شود، فرصت هایی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا تحصیلات تکمیلی را در هلند دنبال کنند.  این بورسیه متقاضیان هر یک از کشورهای زیر را می پذیرد: چین، هند، اندونزی، ویتنام، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، برزیل، مکزیک و روسیه.

 شرایط درخواست و مبلغ کل بورسیه تحصیلی در هر کشور و موسسه میزبان متفاوت است.  برای لیست کامل این موسسات و مراحل پذیرش مربوطه آنها، به صفحه بورسیه مراجعه کنید.

  1. آقای جولیا هنریته یاارسما آدولفس

 مبلغ بورسیه: ۱۶۵۰۰ یورو برای شهریه و ۸۵۰۰ یورو برای هزینه های زندگی روزانه

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویانی از داخل و خارج از منطقه اقتصادی اروپا که مایل به ادامه حقوق در دانشکده حقوق آمستردام هستند.

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد حقوق

بورسیه تحصیلی آقای جولیا هنریته یاارسما آدولفس هر ساله به دانشجویان مشتاق حقوقی اعطا می شود که معیارهای انتخاب دقیق دانشکده حقوق آمستردام را داشته باشند.

 برای واجد شرایط بودن برای این بورسیه تحصیلی هلند در دانشگاه آمستردام، متقاضیان باید به ۱۰٪ کلاس برتر در موسسه آکادمیک قبلی خود تعلق داشته باشند و میانگین معدل معادل سیستم ایالات متحده (۳.۷ یا بالاتر) یا سیستم کلاس اول انگلستان را داشته باشند.  افتخارات

 متقاضیان باید مدارک زیر را ارسال کنند: سوابق تحصیلی، اظهارنامه رسمی رئیس دانشگاه که تأیید می کند متقاضی به ۱۰ درصد برتر کلاس خود تعلق دارد، ۲ توصیه نامه، یک انگیزه نامه ۵۰۰ کلمه ای و یک CV.  آنها همچنین باید در دو سال گذشته یک آزمون زبان را با یکی از نتایج آزمون زیر شرکت کرده باشند: حداقل ۱۰۰ برای آزمون اینترنتی تافل، ۷.۰ برای آیلتس، و ۱۹۰ (C1 پیشرفته) برای ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج.

 دانشگاه آمستردام فرصت های بیشتری را برای تأمین مالی تحصیلات دانشجویان کارشناسی ارشد در این دانشگاه فراهم می کند.

سخن پایانی

 دانشگاه آمستردام با وفاداری به ارزش‌های اصلی خود یعنی گنجاندن و تنوع، تلاش می‌کند تا تمام نیازهای مالی دانشجویان بین‌المللی را برآورده کند و به آنها فرصت دهد تا تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه تکمیل کنند.  طبیعی است که یکی از بورسیه های تحصیلی هلند برای این دانشگاه باشد. دانشگاه آمستردام یکی از بهترین دانشگاه های جهان است که رتبه بسیار خوبی نیز در رنکینگ دانشگاه های بین المللی دارد. برای اطلاع بیشتر ز پذیرش در این دانشگاه و شرایط دریافت بورسیه های آن با مشاوران استادی پلن تمای بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *