بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه تحقیقات واخنینگن کمی متفاوت است.دانشگاه و تحقیقات واخنینگن (WUR) موسسه ای است که به سمت آینده کار می کند.  آنچه به عنوان کالج کشاورزی هلند در سال ۱۸۷۶ آغاز شد، اکنون دانشگاهی با بیش از یک قرن تخصص در کشاورزی، جنگل‌داری، و باغبانی است.  با گنجاندن علم و تجارت در اوایل دهه ۲۰۰۰، WUR خود را قلب تحقیق، تجارت و آموزش می‌داند – ترکیبی قدرتمند که ثابت می‌کند چگونه علم می‌تواند جامعه را آنطور که می‌شناسیم بهبود بخشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه تحقیقات واگنینگن با ما همراه باشید.

 این دانشگاه به انگیزه منحصر به فرد خود به سمت غذای سالم و محیط زندگی، با تمرکز بر بهبود کیفیت زندگی افتخار می کند.  WUR هم در تحقیقات و هم در سیاست گذاری در مورد مسائلی مانند حل و فصل گرسنگی در جهان، مدیریت زباله و تغییرات آب و هوا از نزدیک با دولت همکاری می کند.  اما بیشتر از اینکه در مورد پایداری صحبت کنند، آن را زندگی می کنند.  در محوطه سبز آنها پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید، یک وعده غذایی تهیه شده از مواد غذایی تولید شده پایدار آنها بخورید و از امکانات رفاهی مدرن با انرژی جایگزین آنها لذت ببرید.

 در WUR، پایداری یک روش زندگی است و تخصص آنها بسیار شناخته شده است.  WUR اولین دانشگاه هلند با اعتبار بین المللی است.  این دانشگاه بالاترین رتبه دانشگاه هلند بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی Times Higher Education است که دارای رتبه های برتر در رشته های کشاورزی و جنگلداری است.  طبق گزارش SustainaBul، این موسسه آموزش عالی پایدار در هلند نیز رتبه برتر است.

 در مأموریت آنها برای ساختن آینده ای پایدار با این بورس های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به آنها بپیوندید:

 

انواع بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه تحقیقات واخنینگن

 

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه تحقیقات واگنینگن برای دانشجویان بین المللی

بورسیه های کارشناسی در دانشگاه و تحقیقات Wageningen

  1. بورسیه تحصیلی هلند

 مبلغ بورسیه: ۵۰۰۰ – ۱۵۰۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن: شهروندی از کشورهای منتخب.  پذیرش در اولین برنامه لیسانس با هزینه در هلند. بورسیه هلند که در دانشگاه و تحقیقات واگنینگن موجود است، برنامه ای با همکاری وزارت آموزش، فرهنگ و علوم و چندین دانشگاه علمی و تحقیقاتی هلند است.

این بورسیه یک یارانه ۵۰۰۰ یورویی در هر ترم است و حداکثر تا سه ترم قابل اعمال است.  دانش‌آموزان کشورهای منتخب می‌توانند با پر کردن برنامه مالی، همراه با توصیه نامه یا کپی نمرات نهایی از مدرسه قبلی خود، برای بورسیه تحصیلی هلند درخواست دهند.  الزامات باید در سررسید مقرر ارسال شوند تا در نظر گرفته شوند.  برای دانشجویان دارای تابعیت دوگانه، لطفاً برای اطمینان از واجد شرایط بودن با مرکز خدمات دانشجویی تماس بگیرید.

  1. بورسیه لاله نارنجی

 مبلغ بورسیه: ۲۵% معافیت شهریه برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا/EFTA. معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان مقطع لیسانس پذیرفته شده از برزیل، روسیه، آفریقای جنوبی، کره جنوبی و ویتنام؛  با قبولی نمرات مهارت زبان انگلیسی؛  در زمان درخواست باید دانشجوی سال اول دانشگاه Wageningen باشد و در حال حاضر در هلند کار یا تحصیل نکرده باشد.

برنامه بورسیه تحصیلی لاله نارنجی که توسط Nuffic، سازمان هلندی برای بین المللی سازی در آموزش سازماندهی شده است، تنها به ۳۰ دانشجوی لیسانس ورودی در WUR داده می شود.  این بورس تحصیلی در دانشگاه و تحقیقات Wageningen برای معافیت ۲۵٪ از شهریه، بدون احتساب هزینه های زندگی و تحصیلی، فراهم می کند.  الزامات شامل فرم درخواست تکمیل شده و برنامه مالی است.  سپس نمایندگان WUR درخواست ها را با توجه به پتانسیل نامزد، امکان سنجی طرح مالی و تنوع برندگان جوایز بررسی خواهند کرد.  از وب‌سایت‌های Nuffic در هر کشور دیدن کنید تا به فرم‌های درخواست آنلاین دسترسی پیدا کنید.

  1. بورسیه تحصیلی چین و هلند (چینی)

  برنامه های باز برای دانشجویان بین المللی را پیدا کنید

 مبلغ بورسیه: ۱۶۱۱۳ یورو در سال، حداکثر چهار سال.

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان سال سوم لیسانس چینی بین ۱۸ تا ۳۵ سال؛  توسط شورای بورس تحصیلی چین تایید شده و حداقل یک سال در دوره ثبت شده توسط CROHO در Wageningen پذیرفته شده است.

بورسیه تحصیلی چین و هلند یک برنامه سالانه است که در آن ۲۵ دانشجوی هلندی و ۲۵ دانشجوی چینی توسط دولت های چین و هلند حمایت می شوند زیرا آنها تحصیلات خود را در کشورهای یکدیگر دنبال می کنند.  برای دانشجویان چینی که قصد دارند در WUR تحت این بورس تحصیلی تحصیل کنند، نامزدی توسط شورای بورس تحصیلی چین (CSC) یک پیش نیاز برای درخواست است.  درخواست ها به صورت آنلاین و همراه با ارائه نمرات نهایی، رزومه کاری و نامه پوششی انجام می شود.  تمام فرم های لازم باید به CSC و Nuffic ارسال شود.  Nuffic سپس متقاضیان را رتبه بندی می کند و به ۲۵ دانش پژوه اول اعطا می کند.  اگر بورسیه تحصیلی به پایان نرسد، به متقاضی بعدی که در لیست انتظار قرار گرفته است، داده می شود.

از سوی دیگر، بورسیه تحصیلی برای مقاطع کارشناسی ارشد در Wageningen بسیار چالش برانگیزتر است.  این موارد بر اساس دعوتنامه به شرح زیر است:

 بورسیه های تحصیلی هلند  در دانشگاه واگنینگن تحقیقات مقطع تکمیلی

بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه تحقیقات واگنینگن برای دانشجویان بین المللی

  1. برنامه تعالی

 مبلغ بورسیه: ۱۰۰٪ معافیت شهریه، به علاوه بودجه برای یک سمینار در اروپا و برنامه “به پتانسیل کامل خود برسید”

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان غیر کشورهای منطقه اقتصادی اروپا (از جمله سوئیس) که برای کارشناسی ارشد درخواست می کنند.  معدل حداقل ۸۰%؛  اولین افتخارات یا معادل آن در مقطع کارشناسی؛  ۱-۲ توصیه نامه نوشته شده توسط رئیس یا معلم، که در کنار درخواست استاد آپلود شده است.

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

یک بورس تحصیلی بسیار مورد علاقه در دانشگاه و تحقیقات واگنینگن، تنها ۱۰ بورس تحصیلی برنامه تعالی به متقاضیان مستحق کارشناسی ارشد در سال داده می شود.  شخص باید درخواست کارشناسی ارشد خود را قبل از یک مهلت خاص برای بررسی ارسال کند.  سپس همه درخواست‌ها بررسی می‌شوند و به متقاضیان بالقوه بالا دعوت‌نامه برای درخواست داده می‌شود.  درخواست بورسیه شامل یک تکلیف و در صورت لزوم مصاحبه آنلاین است. متقاضیان رتبه بندی می شوند و بورسیه تحصیلی به ۱۰ نفر برتر اعطا می شود.

برنامه بورسیه تحصیلی آفریقا

 مبلغ بورسیه: ۱۰۰٪ معافیت از شهریه، بودجه برای یک سمینار در اروپا و برنامه “Reach Your Potential”، کمک هزینه زندگی، و یارانه کامل هزینه های بیمه درمانی ویزا، و هزینه های سفر به و از Wageningen.

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویی از یک کشور آفریقایی که برای کارشناسی ارشد در سال تحصیلی آینده درخواست می کند.  معدل حداقل ۸۰% یا اولین افتخارات (یا معادل آن) در مقاطع کارشناسی.

مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

 برنامه بورسیه تحصیلی آفریقا که یک پیشنهاد منحصرا برای دانشجویان آفریقایی است، قصد دارد آفریقایی های با پتانسیل بالا را برای حمایت از ظرفیت سازی در منطقه توسعه دهد.  این برنامه تنها ۱۰ اسلات را برای یک بورس تحصیلی جامع ارائه می دهد که شامل هزینه های تحصیل و زندگی و سایر موارد می شود.  این نیز بر اساس دعوتنامه است.  فرآیند درخواست و غربالگری مانند برنامه Excellence است.

  1. برنامه بورسیه دانشگاه واگنینگن

مبلغ بورسیه: بورسیه تحصیلی جزئی یا کامل

 معیارهای واجد شرایط بودن: دانشجویان غیر کشورهای منطقه اقتصادی اروپا (از جمله سوئیس) که برای کارشناسی ارشد درخواست می کنند

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

برنامه بورسیه تحصیلی هلند برای دانشگاه واگنینگن  برای دانشجویان غیر EEA برای معافیت جزئی یا کامل شهریه طراحی شده است.  اما بر خلاف برنامه تعالی، این برنامه با سایر سازمان‌ها مانند صندوق Anne van den Ban تامین می‌شود.  از این رو، مبلغ اعطا شده این بورسیه دانشگاه و تحقیقات Wageningen به در دسترس بودن صندوق بستگی دارد.  درخواست فقط بر اساس دعوت است.  توجه داشته باشید که ارسال درخواست های کارشناسی ارشد باید در مهلت مقرر یا قبل از آن باشد تا بررسی شود.

سخن پایانی

در این مقاله شما عزیزان را با بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه تحقیقات واگنینگن آشنا کردیم. این بورسیه ها برای تمامی دانشجویان بین المللی هستند. برای اطلاع دقیق تر از شرایط و نحوه دریافت با مشاوران استادی پلن تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *