بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه Vrije آمستردام برای دانشجویان بین المللی شرایط خاصی دارد. تحصیل در اروپا آرزوی بسیاری است، اما آیا شما به طور خاص مایل به تحصیل در هلند هستید؟

یکی از دانشگاه‌های برتر کشور، Vrije Universiteit Amsterdam یا VU Amsterdam، یک آموزش مبتنی بر علم، مبتنی بر ارزش و پژوهش را ترویج می‌کند.  این رویکرد چند رشته ای را در جستجوی راه حل های پایدار برای مشکلات اجتماعی به کار می گیرد.  این موسسه که در سال ۱۸۸۰ تأسیس شد، راه طولانی را پیموده است و اکنون به یک موسسه مشهور بین المللی تبدیل شده است.

 همچنین برای دانشجویان بین المللی بسیار استقبال می کند.  جامعه VU Amsterdam متنوع است و ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به آن بپیوندید!  برای شروع سفر خود، ممکن است بخواهید برخی از بورسیه هایی را که دانشجویان بین المللی در دانشگاه VU آمستردام ممکن است در این مقاله از آنها استفاده کنند، بررسی کنید.  در اینجا، ما به بررسی بورسیه های تحصیلی VU آمستردام برای دانشجویان بین المللی خواهیم پرداخت.

بورسیه های تحصیلی هلند در  دانشگاه Vrije Amsterdam مقطع کارشناسی

بورسیه های تحصیلی هلند در  دانشگاه Vrije

 بورسیه های تحصیلی هلند در دانشگاه Vrije در آمستردام

  1. بورسیه تحصیلی هلند

 مبلغ بورسیه: ۵۰۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن:

 دانشجویان بین المللی خارج از منطقه اقتصادی اروپا

 الزامات موسسه انتخابی را برآورده کردمدرک تحصیلی از هیچ موسسه آموزشی در هلند ندارد. وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند، همراه با دانشگاه های هلند، بورسیه هلند را تامین می کنند.  این مزایای بورس تحصیلی هلند در دانشگاه VU آمستردام برای این پیشنهاد فقط در طول سال اول دریافت می شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند بورس تحصیلی، لینک بورسیه را بررسی کنید.

  1. بورسیه تحصیلی Vuvereniging برای دانشجویان بین المللی

مبلغ بورسیه: ۵۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن:

 دانشجویان بین المللی از همه ملیت ها

 در برنامه انتخابی آنها پذیرفته شده است

 حداقل معدل ۳.۰

 در مجموع ۵۶ جایزه برای بورسیه های Vuvereniging برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.  دانش پژوهان مشتاق باید فرم کمک مالی را پر کنند و آن را از طریق پورتال دانشگاه ارسال کنند تا برای بورسیه درخواست دهند.  آنها همچنین باید ریز نمرات تحصیلی و کپی پاسپورت خود را ارائه دهند.

 آنها همچنین باید آزمون های خاص مهارت زبان انگلیسی (TOEFL IBT، IELTS، CAE/CPE) را بگذرانند.  نمرات خاصی که باید در این آزمون های مهارت زبان کسب کنید از طریق لینک بورسیه قابل مشاهده است.  این بورسیه تحصیلی VU آمستردام به سمت هزینه های تحصیل محقق برای ترم هدایت می شود.

  1. بورسیه بین المللی آموزش آینده

مبلغ بورسیه: ۲ لک تا ۱۰ لاک روپیه هند

 معیارهای واجد شرایط بودن:

 ملیت هندی با پاسپورت معتبر هندی

 در رتبه های ۱۰ و ۱۲ حداقل ۶۰ درصد را کسب کرده است

 باید منعکس کنند که آنها فاقد ابزاری برای تامین مالی خود هستند

 بورسیه بین المللی آموزش آینده منحصر به فرد است زیرا توسط برندگان بورسیه قبلی که می خواهند به جامعه بازپرداخت کنند، تامین می شود.  در حال حاضر، فقط به دانشجویان هندی که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند ارائه می شود.  این پیشنهاد برای حمایت از دانشجویانی است که فاقد امکانات لازم برای پوشش حداقل ۵۰ درصد تحصیلات خود در خارج از کشور هستند.  تعداد دریافت کنندگان هر سال متفاوت است.  برای خواندن شواهد و اطلاعات بیشتر در مورد روند درخواست، می توانید از لینک بورسیه دیدن کنید.

دانشجویان بین‌المللی در هلند همچنین می‌توانند برای تأمین هزینه‌های خود در دانشگاه کار کنند یا از طریق Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) برای تأمین مالی اقدام کنند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات بورسیه تحصیلی و کمک های مالی، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 بورسیه های تحصیلی  هلند دانشگاه در Vrije Universiteit Amsterdam مقطع تکمیلی

بورسیه های تحصیلی هلند در  دانشگاه Vrije

  1. برنامه کمک هزینه تحصیلی VU

 مبلغ بورسیه: شهریه

 معیارهای واجد شرایط بودن:

 معدل حداقل ۸۰%

 درخواست برای سال اول برنامه کارشناسی ارشد تمام وقت آموزش داده شده انگلیسی

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

 برنامه کمک هزینه تحصیلی VU در نظر گرفته شده است تا فرصت هایی را برای دانشجویان بین المللی با استعداد برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه ها فراهم کند.  این بورسیه تحصیلی Vrije Universiteit Amsterdam برای برنامه های کارشناسی ارشد یک یا دو ساله قابل استفاده است.  با این حال، اگر محقق بخواهد آن را برای سال دوم تمدید کند، باید مطمئن شود که ۱۰۰٪ از اعتبارات سال اول تکمیل شده است.  دانشجویان در سال دوم برنامه کارشناسی ارشد خود برای این بورس تحصیلی واجد شرایط نیستند.

 برای درخواست بورسیه، دانشجویان مشتاق باید کارنامه، معدل و مقیاس نمره، انگیزه نامه و رزومه درسی ارائه دهند.  در صورت قبولی یا عدم پذیرش از طریق ایمیل به دانشجویان اطلاع داده می شود.  برای اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند درخواست، لینک بورس تحصیلی را بررسی کنید.

  1. برنامه بورسیه تحصیلی هلند

مبلغ بورسیه: ۵۰۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن:

 ملیت غیر منطقه اقتصادی اروپا و نه از سورینام یا سوئیس

 درخواست برای سال اول برنامه کارشناسی ارشد تمام وقت آموزش داده شده انگلیسی

 باید برای بورسیه برنامه کمک هزینه تحصیلی VU درخواست داده باشد

مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

برنامه بورسیه تحصیلی هلند توسط وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند همراه با سایر دانشگاه های تحقیقاتی هلند و دانشگاه های علوم کاربردی تامین می شود.  هم دانشجویان مقطع کارشناسی و هم کارشناسی ارشد می توانند برای این بورسیه اقدام کنند.  مبلغ بورسیه در سال اول تحصیل دریافت می شود.

 دانش پژوهان مشتاق باید برای این بورس تحصیلی همراه با بورس تحصیلی برنامه کمک هزینه تحصیلی VU درخواست دهند.  برای انجام این کار، آنها باید در انگیزه نامه خود توجه داشته باشند که برای این بورسیه نیز اقدام می کنند.  در صورت پذیرش، از طریق ایمیل به آنها اطلاع داده خواهد شد.

  1. بورسیه تحصیلی NN Future Matters

 مبلغ بورسیه: ۵۰۰۰ یورو

 معیارهای واجد شرایط بودن:

 دانشجویان بین المللی از کشورهای منتخب

 الزامات موسسه انتخابی را برآورده کرد

 نمره متوسط ​​۷ (از ۱۰) در BA یا معادل BA

 نسل اول دانشگاهی

 مدرک ارائه شده: کارشناسی ارشد

 بورسیه تحصیلی NN Future Matters توسط NN تامین می شود و توسط Nuffic اداره می شود.  این برای دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اقتصاد، امور مالی، علوم داده، کارآفرینی و غیره هستند، باز است.  برای دسترسی به لیست کامل کشورهایی که در این بورس تحصیلی قرار دارند و لیستی از برنامه های تحصیلی واجد شرایط، لینک بورسیه را بررسی کنید.  دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل یا کار نکرده اند نیز در اولویت هستند.

آنها این بورسیه تحصیلی VU آمستردام را دریافت می کنند، دانشجویان در طول سال اول تحصیل خود دو قسط ۲۲۵۰ یورویی دریافت خواهند کرد.  مابقی مبلغ در پایان دوره دریافت خواهد شد.  برای درخواست برای این پیشنهاد، باید شرایط خود را به هیئت منصفه انتخاب کنید که دانش آموزان را ارزیابی می کند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند درخواست، به لینک بورسیه مراجعه کنید.

 سخن پایانی

اینها تنها تعدادی از بورسیه هایی است که VU Amsterdam برای دانشجویان فارغ التحصیل بین المللی ارائه می دهد.  برای اطلاع دقیق تر با مشاوران استادی پلن تماس حاصل کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *