ادامه تحصیل پزشکان و پرستاران در کشور سوئد

فرصت استثنایی برای پزشکان عمومی یا متخصص و پرستاران جهت کار و اقامت در یکی‌ از مرفه ترین کشورهای اروپایی (سوئد), دانشگاه های سوئد برای ادامه تحصیل پزشکان و پرستاران در سوئد شرایطی فراهم نموده تا پزشکان و پرستاران ایرانی‌ بتوانند ابتدا یک دوره  ۱ ساله زبان سوئدی را در این کشور گذرانده و پس از آن‌ با گذراندن یک دوره  ۱ ساله تکمیلی مدرک تحصیلی خود را با مدرک پزشکی سوئد تطبیق داده و شانس خود را جهت پیدا کردن کار و در نتیجه کسب اقامت دائم سوئد تا درصد بالایی افزایش دهند. لازم به ذکر است کشور سوئد در حال حاضر با کمبود کادر پزشکی مواجه بوده و در نتیجه موقعیت بسیار خوبی‌ برای این کادر در این کشور فراهم است.

در صورتی‌ که متقاضی دارای مدارک زبان آیلس آکادمیک با نمره ۶.۵  آکادمیک به بالا بوده یا در کشوری انگلیسی زبان تحصیل کرده باشد میتواند از دوره ۱ ساله رایگان زبان سوئدی استفاده کند در غیر این صورت می توانند برای دوره های زبان سوئدی با هزینه تقریبی ۹۰ هزار کرون اقدام نمایند

هزینه  دوره  ۱ساله تکمیلی جهت تطبیق مدرک پزشکی ایران با سوئد حدود ۱۵۰ هزار کرون سوئد می باشد.

 

تحصیل رایگان در رشته پرستاری در سوئد

هزینه رشته پرستاری حدودا  سالانه ۱۵۰ هزار کرون سوئد می باشد .شرکت استادی پلن, این امکان را دارد تا هر ساله برای تعداد محدودی از متقاضیان عزیز پذیرش بدون شهریه اخذ نماید. قابل ذکر است رشته پرستاری جزو رشته های بسیار مورد نیاز در سوئد می باشد و حتی قبل از فارغ التحصیلی شانس بالایی برای گرفتن کار ثابت وجود خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *