بهترین دیدنی های آمستردام

 

 

آمستردام یک شهر بی نظیر است. با وجود هزاران بازدید کننده و مهاجری که در این شهر زندگی می کنند؛ آمستردام هنوز اصالت خود را حفظ کرده است. کافی است که در خیابان های کانال قدم بزنید یا مدت زمانی را در یکی از کافه های آمستردام بنشینید. دیدنی های این شهر قابل شمارش نیست. با این حال، در میان تمام این جذابیت ها، مکان هایی وجود دارد که در طول اقامتتان در آمستردام هرگز نباید آن ها را از دست دهید. در ادامه لیستی از بهترین دیدنی های آمستردام را آورده ایم. با ما همراه باشید.

 

 

 

کانال های آبی آمستردام:

 

در مرکز قدیمی شهر آمستردام، کانال هایی وجود دارد که شما را در فضای خود و حس آزادی و آرامش غرق می کنند. شما می توانید در این خیابان ها قدم بزنید و یا با اجاره ی یک قایق از طول آن گذر کنید. در این مکان که آن را “ونیز شمال” نیز می خوانند حتی امکان دوچرخه سواری هم وجود دارد. پس شما می توانید از این محیط به هر روشی که برایتان لذت بخش تر است؛ استفاده کنید. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به قایق ها علاقمند هستند پس بازدید از رویداد Amsterdam SAIL را فراموش نکنید .  Amsterdam SAIL یک جشنواره ی سرگرم کننده درباره ی قایق های بادبانی و البته تاریخی هلند است. بهترین دیدنی های آمستردام

 

 

موزه Rijksmuseum:

 

موزه Rijksmuseum بزرگترین و جذاب ترین موزه ی کشور هلند است که هر ساله بیش از یک میلیون بازدید کننده دارد. این موزه پس از یک دهه بازسازی، بالاخره در بهار سال ۲۰۱۳ افتتاح شد. Rijksmuseum مجموعه ی خارق العاده ای از شاهکارهای هنری قرن هفدهم مانند نقاشی معروف “دیده بان” از رامبراند و همچنین نقاشی های مشهور دیگر مانند “ورمر”، “زنی که نامه ای را می خواند” و “بورگومستر دلفت و دخترش” (اثر Jan Steen) را در خود جا داده است. پس اگر به هنر علاقمند هستید (و یا حتی اگر نیستید!) این مکان لحظات بی نظیری را به شما هدیه خواهد داد. در این موزه، شما با شخصیت های شگفت انگیز و تاریخی هلند بیشتر آشنا خواهید شد. علاوه بر نقاشی ها، مجسمه های منحصر به فرد و آثار باستانی مختلف مانند مبلمان های سنتی، مدل های کشتی و خانه های عروسکی، مجموعه هنری این موزه را کامل تر می کنند.

 

 

موزه ون گوگ:

این موزه ی مدرن حدود ۲۰۰ نقاشی و ۵۵۰ طرح را در خود جای داده است. هر یک از این تصاویر نمایانگر حالت متفاوتی از ون گوگ است. این موزه به عنوان بزرگترین مجموعه ی جهان، صدها نامه از ون گوگ و آثار منتخب دوستان و هم دوره های او را نیز به نمایش گذاشته است. تمام این ها هسته ی اصلی مجموعه ی موزه ون گوگ را تشکیل می دهند.

 

برای مطالعه مقاله ۱۰ کار رایگان که می توان در آمستردام انجام داد کلیک نمایید.

 

 

 

موزه ی Het Scheepvaart،  موزه ملی دریانوردی

این موزه، از زمانی که بازسازی شده است به یک مکان جذاب برای بازدید، به خصوص همراه با کودکان، تبدیل شده است. موزه ی ملی دریانوری یک مکان رنگارنگ و جذاب است. در اسکله ی این موزه یک کشتی بادبانی از قرن هفدهم وجود دارد! با وجود نمایش های جذاب چند رسانه ای مدرن، مجموعه ای غنی از نقاشی های زیبا، نقشه های قدیمی و مدل های کوچک شده ی زیبای کشتی، شما تاریخ هلند را بهتر از همیشه درک خواهید کرد. کشوری که قرن ها پیش یکی از بزرگترین قطب های قدرت در اقیانوس محسوب می شد.

 

برای مطالعه شرایط اخذ اقامت هلند کلیک نمایید. 

 

 

 

بگینهاف

فاصله ی شما و این باغ آرام و جذاب که توسط خانه های قدیمی در مرکز شهر آمستردام محاصره شده است تنها یک گذرگاه باریک و طاقدار است. این محل سابقا محل زندگی بانوان راهبه بوده است. ساختمان شماره ی ۳۴ در این بخش، قدیمی ترین خانه در آمستردام محسوب می شود. در ضمن، ورود به این بخش رایگان است.

 

 

Oude Kerk

این کلیسای بزرگ و قدیمی در حقیقت یک بهشت آرام در قلب منطقه ی پرهیاهو چراغ قرمز در آمستردام است. اطراف این کلیسا با خانه های کوچکی که با فاصله ی بسیار کم از یکدیگر ساخته شده اند، پر شده است. شما می توانید در طول اوقات فراغتتان در این بخش قدم بزنید و از حس و حال کهنه اما آرامش بخش آن جا لذت ببرید.

 

برای مطالعه شرایط تحصیل در آمستردام کلیک نمایید.

 

 

 

کافه قهوه ای آمستردام

 

بعد از یک روز شلوغ و پر از پیاده روی چه چیزی بهتر از یک وعده غذای ساده (و یا حتی یک فنجان قهوه) شما را سر حال خواهد آورد؟ به شما پیشنهاد می کنیم که این وعده را در یکی از قدیمی ترین کافه های آمستردام، به نام کافه قهوه ای، صرف کنید. شاید در اولین نگاه این کافه کمی بیش از حد شلوغ و قدیمی به نظرتان برسد اما جو در این کافه بی شک منحصر به فرد است. کارمندان بسیار دوستانه رفتار می کنند، قیمت ها پایین هستند و شما خیلی زود در فضای کافه حل خواهید شد. از آنجایی که مردم محلی زیادی از این کافه بازدید می کنند شما می توانید روح واقعی مردم آمستردام را در آن جا تماشا کنید.

 

برای مطالعه شرایط تحصیل در دوره زبان انگلیسی در هلند کلیک نمایید. 

 

 

ماگر بروگ

ماگر بروگ در حقیقت یک پل طرح دار است که دو طرف رودخانه آمستل را به هم متصل می کند. این پل تقریبا هر ۲۰ دقیقه باز می شود تا قایقران ها بتوانند از آن قسمت عبور کنند. شاید ظاهر پل این را به شما نشان ندهد اما ماگر بروگ در سال ۱۶۷۰ ساخته شده است. با این حال از آن زمان چندان تغییر نکرده است. از جادوی این مکان لذت ببرید و یک نفس عمیق در هوای تازه ی اطراف رودخانه آمستل بکشید.

 

خانه آن فرانک

خانه آن فرانک همان مخفیگاهی است که آن فرانک خاطرات معروف خود را در طول جنگ جهانی دوم در آن نوشت. این خانه در مرکز آمستردام واقع شده است. خانه تنها شامل چند اتاق ساده می شود. اما به محض ورود به این خانه حس و حالی دیگر پیدا خواهید کرد. این خانه بیش از ۲ سال مخفیگاه ۲ خانواده در برابر نازی ها بوده است؛ همین مسئله در شما احساسی فراموش نشدنی ایجاد خواهد کرد. اصل دفتر خاطراف آن فرانک به عنوان بخشی از نمایشگاه دائمی در خانه قرار دارد و شما می توانید فرصت دیدن آن را نیز پیدا کنید.

 

علاوه بر تمام مواردی که به آن ها اشاره کردیم، در آمستردام همواره برنامه های بسیاری برگزار می شود که برای بازدیدکنندگان و گردشگران بسیار سرگرم کننده و جالب توجه است. آمستردام جنبه های تاریخی و اسرارآمیز بسیاری را در خود دارد؛ با این حال، امروزه سرگرمی های مدرن بسیاری نیز برای ارائه به گردشگران ترتیب دیده است تا بتواند به هر سلیقه ای پاسخ دهد. علاوه بر آن، در اغلب نمایشگاه ها و برنامه ها، مکان های خاصی برای نگهداری و یا بازی بچه ها در نظر گرفته شده است.

 

 

مطالب مرتبط: هزینه های تحصیل و زندگی در آمستردام | وقت سفارت هلند  | پاسخ به سوالات متداول در زمینه تحصیل در هلند | تحصیل دندانپزشکی در هلند

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *