کانادا به یک مرکز پررونق برای دانشجوی بین المللی تبدیل شده است که رویای آنها اقامت در کشوری است که تحصیلات خود را در آن به پایان می رساند. کانادا دیگر یک مقصد جهانی نادیده گرفته برای کسب مدرک نیست، بلکه یک مسیر مستقیم برای شهروندی دائمی ارائه می دهد – گزینه ای که بسیاری از دانشجویان بین المللی به دنبال آن هستند. کانادا بیش از بیست سال است که به عنوان یکی از ده مکان برتر برای زندگی در جهان رتبه بندی شده است و دارای سیستم آموزشی است که در بین بهترین ها رتبه بندی شده است.

دانشجوی بین المللی

کانادا برای دانشجویانی که به دنبال جایگزینی کم‌هزینه‌تر برای تحصیل در سطح بین‌المللی نسبت به آمریکا هستند، گزینه‌ای محبوب است. دانشگاه‌های کانادا در حال حاضر مدارک معتبری مانند دانشگاه‌های ایالات متحده ارائه می‌کنند که اغلب با هزینه‌های مقرون به صرفه‌تر است.

کانادایی ها اهمیت زیادی به یادگیری می دهند و استانداردهای آموزش در کانادا به طور یکسان بالا است. تقریباً ۱۰۰ دانشگاه در کانادا وجود دارد که پنج تای آن ها – دانشگاه تورنتو، دانشگاه مک گیل، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه مونترال و دانشگاه آلبرتا – در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان رتبه بندی شده اند.

شیوه زندگی کانادایی به عنوان دانشجوی بین المللی

دانشجوی بین المللی
Group of students with Canadian flags sitting near color wall

از آنجایی که کانادا کشور بسیار وسیعی است، از نظر مردم، چشم انداز، آب و هوا و شیوه زندگی بسیار متنوع است. با این حال، کانادایی ها ارزش های مهمی مانند غرور، اعتقاد به برابری و تنوع، و احترام به همه افراد را به اشتراک می گذارند. دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در کانادا را دارند می خواهند خود را با فرهنگ و آداب و رسومی که انتظار دارند تجربه کنند آشنا کنند.

ایمنی در کانادا به عنوان دانشجوی بین المللی

کانادا به طور گسترده به عنوان یکی از امن ترین مکان ها در جهان برای زندگی در نظر گرفته می شود. با این حال، همچنان مهم است که همان احتیاطات ایمنی عقل سلیم را در کانادا رعایت کنید که در هر جای دیگر جهان انجام می دهید. برای یادگیری نکات کلی برای ایمن نگه داشتن شما در طول تحصیل در کانادا، ادامه مطلب را بخوانید.

خوابگاه ها برای دانشجوی بین المللی در کانادا

دانشجویان در کانادا گزینه های مختلفی در مورد محل اقامت دارند. چه در محوطه دانشگاه اقامت داشته باشید یا در یک اقامتگاه خصوصی زندگی کنید، می توانید مسکن مناسب خود را پیدا کنید. این صفحه گزینه‌های مختلفی را که در اختیار دانشجویان بین‌المللی قرار می‌دهد، و همچنین مزایا و معایب هر کدام را نشان می‌دهد.

کالج ها و دانشگاه های کانادا برای دانشجوی بین المللی

دانشجوی بین المللی
پس از تصمیم گیری برای تحصیل در کانادا به عنوان یک دانشجوی بین المللی، قدم بعدی انتخاب یک موسسه است. موسسات آموزشی عالی در سرتاسر کانادا وجود دارد، بنابراین محدود کردن لیست انتخاب های شما می تواند کار سختی باشد. با این حال، این صفحه اطلاعاتی را در مورد مواردی که باید هنگام انتخاب کالج یا دانشگاه کانادایی مناسب برای خود در نظر بگیرید، در اختیار شما قرار می دهد.

کمک مالی در کانادا به عنوان دانشجوی بین المللی

برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا، باید بتوانید مدارک مالی را نشان دهید. این احتمال وجود دارد که برای انجام این کار به کمک مالی نیاز داشته باشید. این صفحه فهرستی از شرایط مالی برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا و همچنین فهرستی از گزینه های کمک مالی شما را ارائه می دهد.

اظهارنامه مالیاتی در کانادا به عنوان دانشجوی بین المللی

دنیای اظهارنامه مالیاتی می تواند گیج کننده باشد، به همین دلیل است که ما بخش مالیات خود را برای دانشجویان بین المللی در کانادا ایجاد کردیم. حصول اطمینان از اینکه در صورت لزوم اظهارنامه ارسال می کنید مهم است زیرا عدم انجام این کار ممکن است منجر به جریمه شود و احتمالاً روی ویزای آینده شما تأثیر بگذارد زیرا برای سابقه مالیاتی خود پرچم گذاری می شوید. درباره فصل مالیات در کانادا و ارائه اظهارنامه مالیاتی به عنوان یک دانشجوی بین المللی بیشتر بدانید.

سخن پایانی

در این مقاله برای شما عزیزان شرایط تحصیل در کانادا برای دانشجوی بین المللی را توضیح دادیم. همانطور که می دانید کشور کانادا از جمله کشور های ارائه دهنده بهترین برنامه آموزشی است. برای اطلاع بیشتر می‌توانند با مشاوران study plan تماس حاصل فرمایید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *