هلند از جمله کشور های اروپایی پ با اقتصاد خوب و رو به رشد است. حمایت دولت از شرکت ها خصوصی برای ایجاد کسب و کار به قدری بالا است که می تواند باعث شوند تا افراد دارای سرمایه بخواهند در این کشور سرمایه گذاری کرده و شرکت هایی را تاسیس کنند. شرایط ثبت شرکت در هلند کمی پیچیده است که در ادامه مقاله آن را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

شرایط ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند
مقررات مختلفی در رابطه با راه اندازی کسب و کار در هلند توسط شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس و برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا وجود دارد. بازرگانان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس از حقوقی مشابه با هلندی ها برخوردارند و نیازی به دریافت اجازه اقامت یا اجازه کار ندارند. آنها پس از ثبت نام در شهرداری محلی یک شماره ثبت شخصی (BSN) دریافت خواهند کرد. BSN شماره امنیت اجتماعی و مالیات آنها برای هلند است.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا (به استثنای کشورهای منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس) که علاقه مند به راه اندازی کسب و کار در هلند هستند، باید قوانین مهاجرت محلی را رعایت کنند و آنها باید اقامت و مجوز کار را دریافت کنند. شهروندان آمریکایی و ژاپنی از رویه کمتر سختگیرانه مرتبط با نوع تجارتی که مجاز به افتتاح در هلند هستند پیروی می کنند.

ثبت شرکت در هلند به چند روش انجام می شود ؟
با توجه به نوع کسب و کاری که انجام خواهید داد، انواع مختلفی از نهادها وجود دارد که می توانید در هلند باز کنید. برای وبت شرکت در هلند معمولا دو روش وجود دارد. اولین روش شرکت با مسئولیت تجاری و دومی شرکت بدون مسئولیت تجاری و برای کارآفرینی است.

انواع ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند

• هلند BV (شرکت با مسئولیت محدود) می تواند در صورت تمایل به راه اندازی کسب و کار در هلند، با حداقل سرمایه سهام ۱ یورو، طبق قانون شرکت که اخیراً اصلاح شده است، ثبت شود. یک سری الزامات مربوط به هیئت مدیره و دفتر مرکزی شرکت محلی وجود دارد که هر دو برای آنچه که مقررات محلی به عنوان «مواد» توصیف می‌کنند، الزامی هستند. بازرگانان خارجی که هلند BV را به عنوان یک شرکت هلدینگ ثبت می کنند، می توانند از کمک های ارائه شده توسط یک شرکت قابل اعتماد که می تواند خدمات منشی شرکت را ارائه دهد، بهره مند شوند.
• شرکت تضامنی برای شرکت هایی است که دو یا چند شریک دارند که تحت یک نام متحد شده اند و دارای اهداف اقتصادی یکسان هستند و مسئولیت نامحدودی در قبال بدهی های شرکت دارند. آنها سود را بین خود تقسیم می کنند و نیازی به ارائه حداقل سرمایه سهام ندارند، مانند Dutch BV. دارایی‌های شخصی هر یک از اعضای عمومی مشارکت در صورت وجود بدهی‌هایی که نمی‌توانند توسط وجوه شرکت پوشش داده شوند، می‌توانند توسط طلبکاران تصاحب شوند.
• شرکت مسئولیت عمومی برای سرمایه گذاری های کلان مناسب است و به سرمایه سهام ۴۵۰۰۰ یورو نیاز دارد. مجمع عمومی صاحبان سهام مسئول تصمیمات مدیریت است. هیات مدیره مسئول تصمیمات روزانه خواهد بود.
• شرکت های تابعه شرکت های خارجی را می توان در هلند افتتاح کرد. تفاوت اصلی این دو شکل تجاری در میزان استقلال شعبه یا شرکت تابعه محلی از شرکت مادر است.

مراحل ثبت شرکت در هلند چگونه است؟

شرکت‌های خارجی که می‌خواهند شرکت‌هایی را در هلند افتتاح کنند، باید رویه خاصی را دنبال کنند که شامل مراحل زیر است:

• پیشنهاد سه نام شرکت که از بین آنها یکی انتخاب و به عنوان نام تجاری برای شرکت هلندی محفوظ خواهد بود.
• تهیه و تنظیم اسناد تاسیس شرکت جدید (در صورت نیاز به ترجمه، این اسناد نیز باید محضری باشد).
• ارائه اسناد در ثبت شرکت های هلندی و ثبت نام برای اهداف مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده؛
• ثبت نام برای اهداف اشتغال و تامین اجتماعی، از جمله در صندوق بازنشستگی در همان مقامات مالیاتی؛
• درخواست مجوزهای تجاری لازم با مراجع مربوطه در صنعتی که شرکت در آن فعال خواهد شد.

سخن پایانی

ثبت شرکت در هلند با مراحل خاصی همراه است که در این مقاله برای شما عزیزان آن را توضیح دادیم. همانطور که بیان شد هلند از جمله کشور های اروپایی با اقتصاد رو به رشد است که بازار بین المللی سرمایه را دارد. این کشور همراه به سرمایه گذاران و کارآفرین های بین المللی افتخار کرده و از آنان جهت بهبود اهداف خود استفاده می کند. برای پاسخ به سوالات دقیق در ارتباط با ثبت شرکت در هلند می توانید در موسسه study plan تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *