کار دانشجویی در هلند

 

 

آروزی تحصیل در هلند را دارید اما نگران هزینه های تحصیل هستید؟ کار دانشجویی در هلند می تواند نگرانی شما را به کلی برطرف کند. اما قبل از هر چیزی باید قوانین و شرایط کار در حین تحصیل در هلند را بدانید. پس با ما در این مقاله همراه باشید.

 

 

 

شرایط کار دانشجویی برای دانشجویان غیر اروپایی

 

برای شروع کار دانشجویی در این کشور، کارفرمای شما باید “مجوز کار شخصی” را برای شما صادر کند. فقط در صورت داشتن این اجازه کار خاص می توانید در دوران دانشجویی کار کنید. البته باید حداکثر ۱۶ ساعت در هفته در طول سال تحصیلی مشغول به کار دانشجویی در هلند باشید. البته، در ماه های ژوئن، جولای و آگوست می توانید به صورت تمام وقت کار کنید و پول دربیاورید.

برای مطالعه هزینه تحصیل و زندگی دانشجویی در هلند کلیک نمایید.

 

 

 

 

درخواست اجازه کار دانشجویی در هلند

 

کارفرمای شما باید حداقل ۵ هفته قبل از شروع کارتان درخواست اجازه کار شما (TWV) را درفات کند. برای دریافت این مجوز نباید هزینه ای بپردازید. سازمانی که مجوز کار در هلند را صادر می کند، آژانس بیمه کارمندان  UWV  نامیده می شود. کافرمایتان باید به این مرکز مراجعه کرده و مجوز کار دانشجویی شما را دریافت کند. بعد از آن می توانید یک کپی از این مجوز تهیه کنید.

 

برای مطالعه شرایط تحصیل رایگان در هلند کلیک نمایید.

 

 

 

 آیا بدون داشتن اجازه کار دانشجویی می توان در هلند کار کرد؟

 

در TWV نوع کار و نام کارفرمای شما ذکر می شود. اگر  مجوز کار برای شما صادر نشده باشد یا اگر شما ساعات بیشتری از حد مجاز کار کنید، در این صورت کار شما غیرقانونی است. اداره SZW در هلند بازرسی هایی را برای بررسی اینکه آیا پروانه کار دانشجویی صادر شده است یا نه انجام می دهد.  در صورت نداشتن مجوز کار دانشجویی، قانون اشتغال اتباع خارجی (Wav) را  نقض کرده اید.

مجازات آن برای کارفرمایان جریمه های سنگین می باشد. به همین علت کارفرمایان نیز بدون این مجوز به شما کار نمی دهند. در صورت تخلف، سازمان بازرسی SZW با خدمات مهاجرت و تابعیت (IND) تماس می گیرد.   IND نیز برای نظارت  با موسسه آموزشی محل تحصیل شما تماس خواهد گرفت.  در این صورت برای بتوانید در هلند بمانید باید حداقل ۵۰٪ پول مورد نیاز برای هر سال تحصیلی را بپردازید. پس به هیچ وجه به دنبال کار دانشجویی در هلند بدون مجوز کار نباشید! همان طور که می بیند عواقب سنگینی دارد!

 

کارآموزی در هلند
کارآموزی در هلند

 

 

کارآموزی در هلند

 

گاهی بعضی از رشته های تحصیلی در هلند نیاز به گذراندن دوره کارآموزی دارند. یا این که شما برای کسب تجربه شاید مایل به گذراندن کارآموزی در هلند باشید. برای سپری کردن کارآموزی نیازی به دریافت اجازه کار نیست. اما باید قراردادی بین شما و موسسه ای که قصد دارید این موسسه این دوره را سپری کنید، امضا شود.

برای مطالعه شرایط کارآموزی در هلند کلیک نمایید. 

 

 

 

راه انداختن کسب و کار شخصی در دوران دانشجویی در هلند

 

ممکن است به جای کار دانشجویی در هلند، بخواهید کسب و کار خود را راه بیاندازید. اگر سرمایه و تجربه لازم را دارید، مانع قانونی برای شما وجود ندارد. فقط باید شرایط اقامت دانشجویی خود را در دوران تحصیل در هلند مهیا کنید. نکته مثبت دیگر! نیازی به مجوز کار ندارید. همچنین، محدودیتی برای ساعات کار شما نیز وجود ندارد.

برای این که اطلاعات بیشتری از شرایط کار دانشجویی در هلند به دست بیاورید، با کارشناسان استادی پلن تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما می توانند بهترین مشاوره درباره کار در هلند را به شما ارائه دهند.

 

 

مطالب مرتبط: کارآموزی در هلند | سطح امنیت در هلند | تدریس انگلیسی در هلند | بهترین شهر هلند برای زندگی | ویزاری همراه در هلند | تحصیل رایگان در هلند | تحصیل در هلند

 

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی به صفحه ی  رزرو وقت مشاوره ویزای تحصیلی هلند مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *