چگونه در هلند کار پیدا کنیم؟

 

 

 

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد قبل از مهاجرت به هلند به آن فکر می کنند، این است: چگونه در هلند کار پیدا کنیم؟ آیا شما هم جزو این دسته افراد هستید؟ قصد مهاجرت و زندگی در هلند را دارید ولی نمی دانید چگونه و از چه راهی باید خرج زندگیتان را دربیاورید؟ نگرانید متناسب با مهارت هایتان شغلی در این کشور پیدا نکنید؟ در این مقاله قصد داریم به تمامی پرسش های شما درباره کار در هلند پاسخ دهیم. پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

چگونه می توانیم در هلند شغل موردنظر خود را پیدا کنیم؟

 

روش های مختلفی برای پیداکردن شغل مناسب و مورد علاقه شما در هلند وجود دارد:

 

  • از طریق اینترنت
  • از طریق آژانس های کاریابی که در پیدا کردن مشاغل برای افراد غیرهلندی تخصص دارد.
  • از طریق ارتباط مستقیم با شرکت و یا اداره ای که قصد دارید در آن کار کنید.
  • از طریق فعالیت های گروهی و نتورکینگ (Networking)
  • از طریق پشتیبانی شغلی.

در ادامه به هر کدام از این موارد به صورت جداگانه می پردازیم.

 

 

 

پیدا کردن کار در هلند از طریق اینترنت
پیدا کردن کار در هلند از طریق اینترنت

 

 

 

 

پیدا کردن کار در هلند از طریق اینترنت

 

 

در هلند بیشتر شرکت ها و سازمان ها آگهی های استخدامی خود را در اینترنت قرار می دهند. می توانید به وب سایت شرکت ها و سازمان هایی که مایلید در آنها کار کنید سر بزنید. در این صورت اگر آگهی برای شغلی داده باشند، مطلع می شوید. آژانس های کاریابی نیز برای افراد غیر هلندی در وب سایت های خود آگهی استخدام می دهند. برای پیدا کردن کار در هلند، می توانید سری به سایت های روزنامه های هلندی بزنید. می پرسید چرا؟ این روزنامه ها همانند روزنامه های ما بخش نیازمندی ها و استخدام دارند. در سایت هایشان نیز تمامی آگهی های درج شده خود را قرار می دهند. می توانید برای پیدا کردن مشاغل دورکاری در هلند و سایر اطلاعات بیشتر درباره سایت های کاریابی در هلند با مشاوران موسسه استادی پلن تماس حاصل فرمایید.

 

 

پیدا کردن کار در هلند از طریق آژانس های کاریابی هلند

پیدا کردن کار در هلند از طریق آژانس های کاریابی هلند

 

 

 

 

پیدا کردن کار در هلند از طریق آژانس های کاریابی

 

مراجعه به آژانس های کاریابی روش خوبی برای یافتن کار در هلند هستند. زیرا بسیاری از شرکت ها از آنها برای استخدام افراد مورد نیازشان استفاده می کنند. آنها به عنوان واسطه بین کارفرما و متقاضیان عمل می کنند. هر زمان شرکت جای خالی جدیدی داشته باشد، به یکی از آژانش های کاریابی معتبر در هلند اطلاع می دهد.

 

 

 

چگونه می توانیم از طریق آژانس های کاریابی هلند، استخدام شویم؟

 

شما می توانید CV (کاورلتر) خود را به آژانس کاریابی ارسال کنید. یا برای یکی از جای خالی ها درخواست دهید. هر دو را می توان از طریق وب سایت آنها انجام داد. اگر CV شما با معیارهای لازم مطابقت داشته باشد، آژانس کاریابی برای تعیین وقت با شما تماس می گیرد .در آنجا آنها شما را ثبت نام می کنند و در مورد شغل و آنچه شما دنبال آن هستید با شما گفت و گو می کنند. این مصاحبه و گفت و گو بهترین وقتی است که می توانید توانایی های خود را نشان داده و خود را ثابت کنید. زیرا آنها در طول روز افراد زیادی را برای موقعیت های شغلی مختلف در هلند می بینند و بررسی می کنند. شما باید به صورت مکرر وب سایت موسسات کاریابی را از نظر هرگونه فرصت شغلی جدید بررسی کنید و برای همان سایت درخواست دهید. برای اطلاع از موسسات و سایت های کاریابی در هلند با کارشناسان موسسه استادی پلن تماس بگیرید.

برای مطالعه شرایط کارآموزی در هلند کلیک نمایید. 

 

 

جستجوی کار در هلند
جستجوی کار در هلند

 

 

 

 

پیدا کردن کار در هلند از طریق ارتباط مستقیم با شرکت و یا اداره ای که قصد دارید در آن کار کنید.

 

از آنجا که بیشتر مشاغل برای ما ایرانی ها “پنهان” خواهند بود – یعنی فرصت های شغلی در خارج از هلند تبلیغ نمی شود – ارزش دارد که برای ارتباط مستقیم با شرکتهایی که مایلید در آنها کار کنید، اقدام کنید. یکی از روش های پیدا کردن کار در هلند همین ارتباط مستقیم با شرکت ها و موسسات هلندی است. برای آن ها دقیق مشخص کنید که قصد دارید در کدام شغل و کدام بخش استخدام شوید. توضیح دهید که چرا دوست دارید در این شرکت کار کنید. بنابراین آنها متوجه می شوند که شما در مورد آنها تحقیق کرده اید. همچنین برایشان ارزشمند است که برای پیدا کردن کار در هلند به هر شرکتی درخواست نمی دهید!

برای مطالعه شرایط ویزای همراه در هلند کلیک نمایید.

 

 

 

 

فعالیت گروهی و نتورکینگ برای پیدا کردن کار در هلند

 

 

در هلند، ایجاد شبکه و گروهی از افراد برای پیدا کردن کار در هلند بسیار مفید و موثر است. سازمانهای مهاجران زیادی وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید، مانند:

 

  • گردهمآیی زنان( Connecting Women)
  • ابتکار تجارت زنان( Women’s Busines Initiative)
  • زنان حرفه ای اروپا( European Professional Women’s Network)
  • کلوپ شبکه (The Network Club)

سایت هایی نیز وجود دارد که می توانید در آن ها عضو شوید و ثبت نام کنید. در این صورت می توانید با همکاران سابق و شرکای تجاری خود در ارتباط باشید و یک شبکه حرفه ای برای پیدا کردن کار در هلند ایجاد کنید.

 

برای مشاهده وبسایت های اجاره خانه و خوابگاه در هلند کلیک نمایید. 

 

 

 

 

پشتیبانی شغلی

اگر به دنبال پیدا کردن کار در هلند هستید، به مرحبه بعدی و پیشرفته در حرفه خود فکر می کنید، می خواهید به کار قبلی خود در این کشور برگردید و یا اگر می خواهید کار متفاوتی را شروع کنید، نیاز به پشتیبانی شغلی دارید. برای اطلاع از پپشتیبان های شغلی در کشور هلند با موسسه استادی پلن تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما افرادی را معرفی می کنند که متناسب با هدف و حرفه شما، در هلند کمک می کنند. به شما مشاوره شغلی می دهند و پیدا کردن کار در هلند را برای شما آسان می کنند.

 

 

 

مطالب مرتبط: تحصیل در هلند | بهترین شهر هلند برای زندگی | ویزای همراه در هلند

 

 

برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *